خدمات بازرسی فاضلاب مقیاس لوله کشی رودخانه گسترده

در طول سال‌ها، هویج را در دسته‌گل عروس سرآشپز معروف ریخته‌ام، فلفل چیلی و بادمجان‌های ریز را در بوتون‌های دامادهای دوست‌دار غذا گنجانده‌ام، خوشه‌هایی از گوجه‌فرنگی گیلاسی را در میان صدها قسمت مرکزی پاشیده‌ام، تمشک را به کتاب مهمان‌ها اضافه کرده‌ام، و سبزی‌های بافته شده را در نمایشگاه‌های بافته شده‌ای بافته کرده‌ام. تا جایی که بتوانم طرح های گلدار را مدیریت کنم.

«هیچ چیز مثل جفت کردن غذا با گل نیست.
اکثر مردم به آنچه در یک گلدان است توجه زیادی نمی کنند
مگر اینکه مواد تشکیل دهنده را تشخیص دهند»

همانطور که امسال در حال برنامه ریزی باغ خود هستید، من به شدت شما را تشویق می کنم که در کنار گل های شاخه بریده خود چند خوراکی اضافه کنید. آنها نه تنها برای چیدمان زیبا هستند، بلکه برای خوردن نیز فوق العاده هستند. ما انواع موجود در مجموعه خوراکی های فلورت را انتخاب کردیم – از جمله گل های خوراکی.

آیا از پرورش سبزیجات و گل های خوراکی که می توانید در چیدمان استفاده کنید لذت می برید؟ آیا انواع دیگری وجود دارد که می خواهید امتحان کنید؟ من دوست دارم در مورد برنامه های شما بشنوم.

نخود فرنگی یک محصول آب و هوای خنک است. بذر را مستقیماً در اوایل بهار به محض اینکه بتوان خاک را کار کرد بکارید. یک داربست یا تکیه گاه قوی برای انگورها برای بالا رفتن فراهم کنید.

برای استفاده در طراحی گل، ساقه‌ها را زمانی که غلاف‌ها رنگ‌های روشن دارند برداشت کنید و در هنگام کار با تاک‌های ظریف مراقب باشید. انتظار عمر گلدان 5 تا 7 روز را داشته باشید. (لطفاً توجه داشته باشید که برخلاف این نخودهای خوراکی باغی نخود شیرین.

این کلاسیک باغ برش به راحتی رشد می کند، گرده افشان دوست است، و یک انتخاب عالی برای مبتدیان است. اگر گیاهان به طور منظم برداشت شوند، برای مدت طولانی گل می دهند. گلبرگ های روشن و رنگارنگ را به سالاد یا غذاهای تخم مرغی به عنوان یک تزیین دلپذیر اضافه کنید. و دو رنگ برای دسته گل های عاشقانه و کارهای عروسی.

لطفاً توجه داشته باشید: اگر نظری ارسال کردید و فوراً نمایش داده نشد، محکم بنشینید. ما یک فیلتر هرزنامه داریم که باید اکثر نظرات را قبل از انتشار تأیید کنیم.

همه این گونه ها به راحتی از بذر رشد می کنند. بسیاری گرما را دوست دارند و از تابستان تا اولین یخبندان پاییزی به وفور تولید می کنند. از آنجایی که مزرعه ما در منطقه ای واقع شده است که تابستان های نسبتاً خنکی دارد، من بیشتر خوراکی هایم را در یک هوپه خانه می کارم تا گرمای بیشتری داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *